Glad midsommar och kursstart

Här kommer en hälsning från midsommarhelgen. Jag jobbar i ateljén varje morgon nu vilket är jättehärligt, morgnar och sommar är min bästa tid för att rita! I helgen så startar kursen i illustration och barnbok på Ädelfors folkhögskola. Det ska bli så kul. Vi ska teckna med flytande tusch, akvarell och kol. Äta gott och gå runt i naturreservatet som är där, bada, cykla och gymma. Och så blir det vernissage och fest den sista dagen. Sen börjar semestern på allvar.